Kızlar sezeryan doğum oldum, 5 gündür çocuğum meme reddinde. Hastanede de büyüklüğünden dolayı almadı, sarılık oluştu. Sağım makinesinde sağıp biberon ile besliyorum ancak sabahtan beri sağ göğsümde sütümün azaldığını gördüm. Ne yapabilirim. Zorla denetiyorum hala daha ama almıyor, sütüm yok. Çok perişanım. 1 saat sonra ne yapacağım derdine düştüm. Süt hemen gelir mi? Nasıl gelir?