Huda-27 ulkutom günümüz aynı neredeyse 2 3 haftadır var o toplanmalar bende ama ikidir nst de falan sancı çıkmadı bakalım ne zaman gelmeyi hayal ediyorlar
ulkutom Huda-27 ne enteresandır ki benimde çıkmıyor bide nstde deli gibi yığılmasına ve tepinmesine rağmen nst sonrası doktorun yanında aşırı sakin ve normal hiç hamile değilmişim gibi 😂😂
Hulya-003 ulkutom son 13 asla geçmeyen yerlerdeyim psikolojimin en etkilendiği dönem olabilir 3. Olmasına rağmen. 😑
Eylul11 50_68 Bebeğin önden gidiyor oluşunun doğumu öne çekme gibi bir etkisi yok maalesef . Ayrıca zaman ilerledikçe farklılıklar değişebilir . ☺️
oznur-1098 Yigitalimomy nasıl gelmek isterlerse öyle gelecekler sanırım ☺️ rabbim kucağınıza sağlıkla almamızı nasip etsin 🙏🏻
E_Duha ulkutom ay evet biraz öyle oldu ama bu sıcak havalarda geçsin yani çok bunaldık su ile besleniyorum resmen
ZO_Zeynep9098 Herkesin az zamanı kalmiş iki basamaklı sayılara ben daha 112gün var kendi kendime az kaldı diyorım böyle sizlerinkini görünce o zaman a gelebilecekmiyim düşüncesi sardı🙈
ulkutom ZO_Zeynep9098 zaman geçmiyo gibi geliyo ama dönüp bakınca bende diyorum ne ara gelmişiz buralara şimdi her an geldi mi gelecek mi diye düşünüyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤍
Missgod Cansu-2600 aynıyız sizinle benimde son 60 ama tabii çocuk ne zaman gelmek isterse.Allaha şükür hiç ağrım baslamadı düğünlerde son sürat göbek atıyorz☺️💃