Kızlar seseryan oldum 3 gündür doktor bşey demedı hemşireler dedı banyo yapabılırsın bende eve gelır gelmez 3.gun duş aldım şu geçirmez bantmıs neyse sonra kuruttum saç kurutma makinesi beslerler falan ama orda hala bant var açayım mu onu kaç gün sonra gıtsem doktor mu açsa engeskıyon olurım dıye korkuyorm doktora sordum hala msj cevap yok aradım acmadı napacam ben açayım mı kendim bandı bıde bantı açmadan kuruladım ben yoksa bantı acıp öyle mı kurutacam