Aymet27 Hatayda esimin işi icin bulunyorm ama 14+1 hala kafama gore bi doktor bulamadım sizler hangi hastane hangi doktor fikir verirmisiniz şimdiden tesekur ederm 💐
Nur1989 Günaydın ben urfa da yaşıyorum ama aslen hataylıyım doğumu da orda yapıcam inşallah yani orda bir doktorum var çok memnunum akademi hastanesin de çalışıyordu ama şimdi samandağ deniz hastanesine gitmiş eğer uzak gelmezse size öneririm adı erdem turhan
Aymet27 Nur1989 duydum o doktoru canm ama saman dagı bize uzak ve eşim her zamn izin alamyor alsada yarm gun tekrar işe dönuyor malesef gidemeyiz
Nur1989 Aymet27 anladım canım nereye yakınsan orada bir doktor seç o halde en azından yol problem olmaz eğer defne hastanesine yakınsan orda hülya artuç diye bir doktor varmış kuzenim de gidiyor memnun sende bir bak seversin belki
Sevsev Bende Erdem Turhan'a gidiyordum Akademiden ayrıldıktan sonra mozaik hastanesine gitmeye başladım Telal Dogruel simdilik memnunum tavsiye ederim
Damla01 Bizde esimin isi sebebiyle hataydayiz. Defne hastanesi haydar misirliogluna gidiyorum memnunum. Guzel ilgileniyor.