B-123 Merhaba Yarın tansiyon sorunu nedeni ile 37+1 de sezaryen ile doğum olucak biraz gerginim bu durumu yaşayan oldu mu bebeğimi çok düşünüyorum buraya yazarak sizden de yaşayan varsa bu haftalar doğum tecrübe edinmek istedim
Epifizbezi B-123 doğum miadı gelmiş zaten:) inşallah tansiyon bebeği etkilememiştirde bebeğinle beraber çıkarsın hastaneden
Teacherblue B-123 haftanız sıkıntılı değil şükür 🤗 Sağlıcakla alırsınız yarın şimdiden kolay doğumlar diliyorum 💚