Dogumuma az kaldı ve ben bu sefer normal doğum yapmak istiyorum ama etrafımdaki herkes beni korkutuyor yapma çok erken riske atma sezeryan yap diye ama ben normal istiyorum sizin nasıl geçti neler yaptınız normall doğura bilmek için ne yediniz içtiniz ilk dogumumla aramamda 20 ay olucak