Kızlar 17den beri yalancı sancılarım var ama 22den beri dahada sıklaşdı ve bu haftaya girmemle sancılı olmaya başladı sizce normal mi ?
Günde en az 10 defa giriyor düzensiz olarak
İlk gebeliğimde 25den sonra başlamışdı ve 30 dan sonra baya artı gün icinde sürekli sık sık karnım sertleşiyordu ama sadece rahatsız ediyordu öyle sancılı değildi. 32 de 2 doz ciğer geliştirici ve 48 saat sancı önleyici serum takıldı hastanede yattım ve rahim kısalığıda olmuşdu bıraz. O yüzden ayrı bi korkdum sizin nasıl geciyor bukadar sıkmı sancılarınız ? Bazılarını nefesle atlatıyorum bazıları rahat geciyor bilemedim o yüzden 🙄 daha cok erken değilmi