seyma0661 Merhaba arkadaşlar bulantı için doktor prilam verdi ancak bu bebeğe zarar verir mi biraz tedirginim çünkü en az 2 tane ile geçiyor bulantım
Zuleyha_18 seyma0661 kimi doktor veriyor kimisi zararlı diyor bende kullandım dayanilacak gibi değildi çünkü
esca344 seyma0661 bu zaten gebeler için üretilmiş olan bir ilaç benim doktor güvenilir hiçbir zararı yok dedi kendisi de doğuma kadar içmiş üstelik 4 tane
Buseemm seyma0661 bana gunde 5 tane prilam yutmami soyledi yatmadan once iki tane sabah ogle akşam birer tane
seyma0661 gaydirigubbakcemilem zofer diye bir ilaç da veriliyor ancak onun bebeğe zararlı olduğunu öğrenince biraz korktum
Tubau seyma0661 o normal bulantılar için de kullanılıyor ve yan etkileri zarraları fazla. Prilam hamileler için üretilmiş Benim doktorum prlam çok uyku yapıyor diye pirizin verdi bu da hamilelikte kullanılan bir bulantı ilacı ilk geneliğimde prilam kullanmıştım
Demedo Doktorum çok bulantın olursa ikişer tane de alabilirsin dedi. Demekki çok hafif ben nadiren, dayanamadığın zamanlarda aldım ve hakikaten iyi geldi.
Buseemm seyma0661 ama kusmam cok olmadığı sürece günde bi sefer yada iki sefer duruma göre 1 yada 2tane atiyorum ilaci
Mercimekannesi45 seyma0661 benim doktorum 4 adede kadar kullanabilirsin dedi ben üç kullaniyordum ama kullanmadan çok fena oluyordum 16 haftalık da tamamen bıraktım bence iyiki ilaç var
seyma0661 Mercimekannesi45 çok iyi o zaman bende 2 bazen 3 içince tedirgin hissediyordum içim ferahladı
Epifizbezi seyma0661 her hap her ilaç kimyasal içeriyor ama bu bulantı ilacı en zararsızı Zaten hapı üreten kişi hamileler için yaptı
Diloo54 @seyma0661 5. Aydayım bırakmayı denedim hep kustum olmadı yani. Her gece yatmadan bir tane içiyorum🙈