Gebelik öncesi de yüksek tansiyon vardı. 12. Haftadan beri alfamet içiyorum günde 1 le başladık 2 ye cıktık şimdi sanırım 3 e cıkacağız. 33. Haftadayım Tuz tüketmiyorum ödemin falan yok ama geçen aylarda günde bir tane ilaçla 12-8 e sabitlenen tansiyon şuan günde 2 ilaca çıkmama ragmen 14 ün altına düşmüyor 😔 tansiyon yükselince hastaneye gidiyorum düşene kadar yatış veriyorlar en son gittiğimde bebeğe giden kan akışı sınırda bugün alabilirim bebeği dedi sonra tekrar muayene etti bu sefer kan akışı normal çıkınca beni biraz yatırıp çıkardı.. normal doğum çok istiyorum ama bu gidişle ani sezeryan olacak gibi hissediyorum.. Erken doğurmak hiç istemiyorum ne yapabilirim?? Limonlu su falan da fayda etmiyor..