Fekf hemen olumsuz düşünmeyin ben klomen ile ikinci ayda hamile kaldım, ilk ayda yumurtam gelişmiş ve çatlamıştı ama olmadı, ikinci ayda da ilk ayda da herhangi bir yumurtlama çatlama belirtim olmadı ne ağrı ne akıntı. Herkes de belirti olmayabiliyir sanırım ya da hassaiyete göre bazılarımız hissetmiyor, sürekli kendimi dinlediğim halde yumurtlamayı hissetmedim ben