Baby_B Kizlarr 3 hafta gecti, Cumartesi gunu kontrolum var 12+2 de cinsiyet görünür müü,ya da tahmin edilir mi
babyiscoming_ Baby_B belli olmuyor kimisine çok net söylüyor doktoru bebeğin pozisyonuna bağlı tamamen, bende 12+2 de kontrole gittim doktor bacağın arasında kordon var bir de çok erken 14te bakarız dedi 🥰
Ayaz_Aybars_mom Baby_B pozisyona bagli canm ben 12 de gittim cihaza gore 11+5 ti dr bacak arasi bos kiza benzettim dedi direk
Deletedmom_115 Baby_B benimkine 12+3 ye kıza benziyor büyük ihtimalle kız dedi ama ben ultrason kağıdını elime alınca erkek bu dedim 😂 sonuç olarak 16+4 te erkek bebek dedi yanılmışım dedi
Bella332 Baby_B benim 11. Haftada söylemişti cinsiyetini ama sanırım pozisyona da bağlı. Şu an 32 . Haftadayim hala kız 🤭
Baby_B Deletedmom_115 Çook bulanti yasadim ve kusma oyuzden kiz hissediyorum😅 Saglikli olsunlarda insallah❤️❤️
Deletedmom_115 lili19 nubu gözükmüyordu kafa yapısından ben erkek dedim daha önce kızım oldu onun bunu direk gözüküyordu onu zaten biz hemen tahmin etmiştik bunun duruşu kafa yapısı erkekti belliydi
Mervealya1992 Baby_B ben net olmaz bıdaha ugrasamam diye 13 te gıtmeye baslıxam sonra gozuknez ise 10 gun ıcınde gel dıyor ya ozaman gtxem 12 de soylemıyorlar cunku net degıl vs vs dıyorlar
babyiscoming_ lili19 canım bana da bakar mısın 12+2 bir post açmıştım erkek diyende kız diyende çok oldu 😍