Duygu22 Arkadaslar bu mide yanmasina cagre bulan oldumu 35 haftalik hamileyim yanma yuzunden uyuyamiyorum artik agzimdan sular geliyo o derece kotu yaniyo 😓
cennetinsusu Duygu22 Maalesef canım son aylar öyle oluyor. İlaç verdiyse doktorun tek çare maalesef 😔 Bende çok çektim.
Gizem1504 Duygu22 35teyim fenayım hergün yanıyor sanki :( badem yoğurt süt ve şekersiz sakız iyi geliyor bazen deneyin isterseniz
Kubracelik Duygu22 canım pratik yöntemler anlık geçiriyor rennie kullan baya işe yarıyor rahatlatıyor
glsmdncr Ben 28 haftaligim bazen benim de cok kotu oluyo gecenlerde biri bana uc yudum süt ic cok iyi gelir dedi. Yarim cay bardagi filan iste ictim. Hafifletti. Belki iyi gelir sende dene.
Englishteacher Gaviscon kullanıyorum sadece o rahatlatıyor beni süt fln anlık geçiriyor 😰 artık çantamda taşımaya başlıcam okadar kötü oluyorum
berna12e Duygu22 valla bendede aynı sorun vardı elmayı kabuksuz ye dediler bana ve gercekten beni çok rahatlatti tavsiye ederim 🤗
Cyla2014 Duygu22 soğuk süt genelde işe yariyor. Doktorlar da rennie şurup yazıyor genelde faydası olmadı mı