Gizemx20 Kızlar 30+4’teyim 25. Haftadan beri kasık ağrısı çekiyorum doktorlar bir sorun göremiyor her şey yolunda diyor tahlil vs de baktılar ama ben yürüyemiyorum, bacaklarımı hareket ettiremiyorum ağrıdan. Vajinam da ağrıyor yaşayan var mı 😔
Mrvikra Gizemx20 bende 30 haftadayım bayagıdır bendede aynı sorun var hatta damarlar çıkmaya başladı genital bölge kenarlarında şiş doktora sordum ama normal baskıdan diyor
Aslanmom1 Gizemx20 Sol kasık ağrısı bende de var 22. Haftadayım geçiyo tekrar başlıyo sonra sanki kemiğim ağrıyo gibi. Doktora dediğimde bebeğin ayakları aşağıda o vurdukça baskı hissedersin dedi. Size ne dedi acaba erken doğum olur diye korkuyorum
Esme06 Evet bende var vajinam ağrıyor özellikle oturduğum yerden kalkarken bile zorlanıyorum adım attıkça ağrıyor doktoruma söyledim idrar ver dedi ama ondan olduğunu sanmıyorum geçen hafta vermiştim temizdi
Gizemx20 Esme06 bence de idrardan değildir 2 kere verdim hem kan hem idrar bir şey çıkmadı erken doğum riski falan da yok magnezyum da kullanıyorum ama geçmiyor 32. Hafta da çalışabilir raporu alıp 37. Hafta da işi bırakacaktım ama dayanamayacağım galiba 😔
Gizemx20 Mrvikra çevremde bu kadar şiddetli ağrı çeken hiç duymadım o yüzden şaşırıyorum yani ağlatacak kadar😔 hareket etmek zulüm resmen
Gizemx20 Aslanmom1 genelde bebeğin poposu aşağıda olanlar bu ağrıyı çekiyormuş bizimki de hala dönmemiş o yüzden çekiyorum sanırım baskı yapıyor dedi doktorum erken doğum riski yok dedi