Ravziss Kızlar 32+1’im. Dünden beri sağ göğsüme ara ara sızı vuruyor. İnce ince ucunda iğne batıyormuş gibi acıyor. Neden olduğunu bilen var mı?
Ravziss Gamze_gamze Ayy doğuma az kalmış deyince bi ufak heyecan bastı😬🤭 bebek zaten doğum pozisyonunda, doktor bişey demedi ama erken doğum riski taşır mı bu durum?
Gamze_gamze Ravziss he ben de anlamadım valla. Bunu yeyim mi diyorum ne yersen ye abartma deyip gönderiyorlar. E bakıyorlar akşama kadar gelen mültecilerin 7. Çocuğunu doğurtmuşlar bunlara da birşey olmaz heralde diyorlar 😂