Gamzearin Merhaba ben 35+6 oldum tansiyon 14 8 çıktı düzenli ölç dedi doktor ama ben anlamadım neden çıkıyor testler temiz tuz da sevmem
Hulyaaaaa75 Gamzearin ben canm 36. Haftada tansiyonm çkti senn gbi 14-9 oldu 38 de 15.8 olnca hap verdiler günde iki tane kullanıyorm alfamet adı ben de ssnn gibi cok telaş yapmstm ama korkma bısey olmuyo hap kullanmca düzeliyo