Eylem_96 Kızlar merhaba, hamilelik hormonlarımı bozdu aşırı tüylenme oldu vücudumun her yerinde bunlar doğum sonrası dökülür mu bilmiyorum ama doğumdan sonra gitmek için önerebileceğiniz bir lazer epilasyon merkezi var mı izmir için…
Eylem_96 Eylem_96 Doğum yakın diye agda yaptırdım 2 gündür huzurum kalmadı her yerim kasiniyor sivilce doldu.. Valla doguracagimi unuttum kasinmaktan.. Bana bir yardım lütfen ya
Aden35_yn Eylem_96 Dilan Polat’a yazılmıştım tabi o olaylar patlak vermeden önce 6 seans gittim hiç memnun kalmadım daha sonra hamile olduğumu öğrendim bıraktım buz lazere gitmeyin .. yazılırken kılları görür dedi seanslarda kılların ince diyip durdu
tugce_snygt42 Eylem_96 Hindistan cevizi yağı sür daha da faydası olmazsa halktan ya da kobaltti heralde kremin adı onu kullan cnm
Nuraydiyebiri Ben bibuz lazere gittim hiç memnjn kalmadım. Gebelikten sonra kendim cihaz alıp evde yapmayı düşünüyorum.
Mugey Alsancakta mayasante polikliniğini öneririm. Bi kere ortam temiz, çalışanlar ilgili. Birden fazla farklı lazer cihazı var kıl yapınıza göre öneriyorlar. Ben çok memnun kalmıştım
Kocamanailem_ Ben evlenmeden önce Novara gitmiştim. Sanırım yeri alsancaktaydı yıllar oldu gideli çok hatırlamıyorum . Bacak ve özel bölgeye gitmiştim. Özel bölgemde çıkıyor ama 2 ayda bir filan sadece çıkanları alıyorum oda çok az benim için bu kadarı da yeterli çok azaldı . Bacaklarımda da hic çıkmıyor. Lazere gideli 5-6 sene olmuştur ben sonuçtan çok memnun kaldım
Eylem_96 Kocamanailem_ Doğumdan önce mi gitmişsiniz Novara birkaç yerde şubesi var alsancak da hala duruyor
Kocamanailem_ Eylem_96 nişanlıydım o zaman gitmiştim evleneli 4.5 yıl oldu. Hala memnunum. Başka ile taşındığım için oraları unuttum ama novardan memnun kaldım