Esrakoseler-01 Bu gün sancım var diye gittim nst de çıktı sancı açıklık var mı diye kontrol ettiler ama yoktu. Bir kaç saat sonra da pembe bir kaç damla leke gördüm muhtemelen nişan. Sizlerde kaçıncı haftada geldi ve doğum ne zaman başladı
nilgun_41 Esrakoseler-01 36+5 haftamdayim bende bu sabah nisanim geldi ama sancı yok sizde durum nasıl doktora gitmedim daha
Emine0619 nilgun_41 nişan nasıl oluyor acaba böyle kanlı mı yoksa akıntı eşliğinde mi bende 37+4 ama tık yok 😀