cndkrm bence çok erken canım bnde seninle aynı haftada gitmiştim daha çok küçük olduğu için dış gebelik boş gebelik kese bozuk en son mol gebelik dendi ve sürekli alttan muayene ettiler sabırsızlanıyorsundur biliyorum herkes aynı şeyi yaşıcak diye de bişi yok gerçi 7 haftalık gittim çok şükür herşey yolunda kalp atımı da var