Merhaba anne adayları ve tecrübeli anneler 🙂
40 haftalık gebeyim. Yani hangi haftadan itibaren hatırlamıyorum ama son zamanlar özellikle yürürken veya uzanırken dahi vajina içerisinde ama derinlerde aniden gelen kaşıntı hissiyatıyla birlikte kesik gibi bir acı. Elektrik veriliyor sanki oradaki damara. Sıçratıyor anlık. Bebeğim kıpırdayınca da oluyor sonra hop tuvaletim geliyor. Bunun sebebini merak ediyorum ama tam anlatamamışta olabilirim yorumlarınızı merak ediyorum 🤭🐣