Esra_nurr sukret bence canimm. Benimde canim cok tatlidir hamileyken korona oldum hergun kan sulandirici kullandim kalp hastasi oldugumu ogrendim ve dogum korkusuyla aylarca uyuyamadim ama hcbisey yokmus korkulacak sezaryen olmustum zaten hicbisey anlamwdim uyuyordum zaten . Odaya gelince tam kendime gelmisim Simdi de acik kalp ameliyatindan korkuyorum cok cok ama cok zor.