Kızlar Allah aşkına benim gibi olan var mı ? 14. Haftadayım başından beri aşırı derece uykum oluyor. Hadi geçer geçer diye bekledim yok daha çok arttı , kahvaltı yapıyorum sonrası hemen uyku basıyor gözler gidiyor az kestiriyorum sonra ikindiye doğru aşırı bastırıyor yine gün içinde uyumama rağmen akşam 9 da uykum geliyor aşırı derecede :( sıkıldım bu durumdan hiç enerjim yok yaşayan ölü gibiyim 😔