Benim de 39+3 sürekli sancım oluyor tamam bugün doğurucam diyorum, dinlenince geçiyor şuan bel ağrısı var ahududu yaprağı çayı içiyorum,biraz da hurma YİĞCEM sonra duşa giricem sonra yatağa girerim bakalım geçecek mi devam mı edecek, artık çok yoruldum doğurmak istiyorum ☹️