ikiaslanannesi80 685112 İlk gebeliğim de herşeyi yedim hiç kısmadım tabi abartmayacak şekilde çok şükür oğlum gayet sağlıklı birşey olmadı şimdi 2.gebeliğim canım ne isterse yiyorum yine kısmıyorum ama bi seferlik ten bişey olmaz diye düşünüyorum 😊
Cihangir09 685112 normalde de zaten çok temiz bir şey olmadığından gebelikte kesinlikle önerilmiyor yemeyin bence 🥲 bende midye hasretiyle yanıp tutusuyorum ama yapacak bişey yok🥹
mrvakcn Cihangir09 hamilelikte yasaklı şeyler içinde mi bilmiyorum ama karabiber çayınin tadı midyeye benziyor 😇 bir bardak sıcak su bir çay kaşığı karabiber yarım limon sıkın içerken midye yer gibi hissedeceksnzzz belki biraz nefsnizi bastırır ☺️☺️
myavocado 685112 yenmese daha iyi sakatat pek iyi değil ama sürekli olmamak şartı ile küçük çeyrek filan olabilir aşırı canınız çekti ise bence
[silindi] 685112 bende çok seviyordum sonra hayvanın dışkısının geçtiği yer olarak aklıma gelince tiksindim
esca344 685112 benim doktorum kısıtlayan birisi değil her şeye izin veriyor ama sakatat tavsiye etmiyorum dedi 😑
Ymrrr 685112 vallahi ben adanalıyımm yedim canım çeyrek ekmek baharatsız 😅😂 bişey olmadı çok şükür olmaz da sakatattda yedim özellikle paça bumbar doktorum da ye demişti