Merhaba, bende enfeksiyon hep vardı. Miğdem de yanma oluyordu hamileyken. Simdi 9+3 haftadayım ve bastan beri karnım cok ağrıyor bulanıyor yemek yerken sıkışıyor, sürekli ishalim tovalete çıkıyorum. Genital bölgem de cok kaşınıyor.Kusma hiç olmadı kusmam da gelmedi ama bulantım oldu hamile olmadan öncede oluyordu enfeksiyondan. Şimdi prilam verdi doktor baya iyi geldi ama bence enfeksiyon yüzünden bulanıyor ve ağrı yapıyor.Hamilelikte yaşıyan var mı?