NabersinizGebesler sakinim düşünce özgürlüğü olduğu için ben de düşüncemi ifade ediyorum sizi ne rahatsız etti, bu testleri yaptıran her anneyi, bebekte sorun çıkarsa aldıracak şeklinde fişlemek düşünce özgürlüğü değil, moda oldu böyle bir şey, aldırmayacağım yaptırmadım ne demek biz bebeğimizi aldırmak için mi o kadar paraları ödeyip bu testleri yaptırıyoruz. Özel bir çocuğunuz olacaksa hazırlıklı olmanın nesi kötü, keşke yaptigim yorum değiştirebilse düşüncenizi ama yazık ki açık açık değiştirmeyeceğini söylemişsiniz. Belki size yazdığım yorumu okuyan bir başka annenin düşüncesi, bakış açısı değişir