Doğumda hem ebe kesi attı hemde bebek yırttı gi için dikiş atıldı . 3 katmanlı dikiş dedi O ne oluyor onuda bilmiyorum da neyse 1 hafta 10 güne dikişler geçer dediler doğum yapalı 1 ay oldu yeni yeni dökülüyo dikişlerim kanamam geçti ama sarı gibi bir akinti geliyor ara ara da sanki iç kısımdaki dikişler agriyo gibi geliyor enfeksiyon falan kapmış olabilir miyim acaba ya ya da normal bir durum mu birde sanki kanama olurken de o akıntı geliyordu