Merhaba benim beta 497 çıktı türkiyedeki doktor kese göremedi sanırım daha erken diye yurtdışında yaşadığım için dönüşte baktırmamı söyledi şimdi kahverengi bir akıntım var regl ağrısı gibi oldu 1 saat sürdü kesildi . Endişeleniyorum bende aranızda bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım ?