beyzagrdg Aynı saatlerde yapmaya çalışıyorum ama net bir şey yok diğer kişilerin yaptığı ya çok silikken koyulaşıyor yada hiç gözükmüyor benimki neden hep aynı düzeyde var gibi anlamadım
zlemceylan beyzagrdg canım benimde öyle genelde koyu ama seninki de koyu çıkmış bayağı bende yumurta fazlalığı var ondan dolayı sanırım senin herhangi bir şeyin var mı ?
zlemceylan beyzagrdg bana da baktığında yumurta sayın fazla bu da döngünü uzatıyor yumurtan çatlarken zaman alıyor sağlıklı görünüyor ama dedi bende ne olur ne olmaz hormon testi yaptıracağım
beyzagrdg zlemceylan ben alttan muaynee olduğumda polikistik görünümi var dedi hormon testi yaptır dedi yaptım normal çıktı tekrar bi test yaptırmam gerekiyor mu siz yaptırmış mıydınız
zlemceylan beyzagrdg yok bana yumurtan fazla görünüyor dedi bende alttan muayene yaptırdım regl döngüm 40 günde bir oluyor onun için o da yumurtanın fazla olmasından dolayı dedi. Ama polikistik diye bir şey söylemedi. Bende emin olmak için randevu aldım tekrardan
beyzagrdg zlemceylan Senin 24. günde olmuş sanırım yumurtlama benimde şuan 17 o zaman birazdaha yapmam lazım