Vlog1345 Merhaba 12 haftalık hamileyim şuan alt karnımda bir ağrı var. Kötü birşey midir acaba ilk gebeliğim çok korktum. Şuan Köydeyim evde de değilim araçta yok hastaneye uzaklığım 2 saat falan. Aşırı panik yaptım
QBuse1123 Vlog1345 sakin olun bence normal.kasilma ağrı falan dinlenin sakince nefes egzersizi yapın çok daha kötü olursanız bir doktora gidin derim
leylos01 Vlog1345 ara ara batma gibi oluyorsa doktorlar normal diyebilir ama hiç geçmeyecek birşeyse doktora gidin
Gizem1992 Vlog1345 bnmde çarşamba günü 12 haftalık olucak bıraz fazla ayakta kaldım galiba alt karnım bnmde ağrıyor bugün sızlama şeklinde bazen daha keskin bi ağrı ama yatıp dinlendiğim zaman geçiyor
Gizem1992 Vlog1345 sende yoruldun mu acaba fazla ayakta mı kaldın ? Ya da bebek büyüyor rahim genişliyor diyorlar ondan olabilir
Vlog1345 leylos01 hayır geçmeyecek gibi değil. Ya afedersiniz böyle ishal olunca karında burkulma hissi olur ya onun gibi ağrı ama alt karnımda. Öyle zorlamıyor beni ama sonuçta ağıyor panikledim o yüzden
Vlog1345 Zeynepgmsbs61 yok dayanamayacağım bi ağrı değil öyle aşırı bir ağrı değil ama yinede korktum
Vlog1345 Gizem1992 benimde öyle böyle hani ishal olunca bir karın ağrısı burkulma tarzında olur ya onun gibi bir ağrı var alt karnımda. Bugün aslında biraz yürüdüm temizlik falanda yaptım acaba ondan mıdır ki
Gizem1992 Vlog1345 benm genelde ayakta fazla kaldığımda yorulduğum zaman oluyor yatıp dinlendiğin zaman da devam ederse doktoruna danış bence
Vlog1345 Melisaatik ara sıra hala ağrıyor yani tam geçmiş sayılmaz. Sanırım rahim büyüdüğü için ağrı yapıyormuş
Ayse0575 Vlog1345 normal canım adet olacakmışsın gibi ağrılar hissedebilirsin. Ağrın şiddetlenir dayanalıyamacak hal alırsa doktora görün🙏🏻