drn5410 _aylinykr39 19+5te leke gelmişti acile gittim direk usg kan baktılar progestan kullandım sonrasında bir süre.. bence aksatmayin bebegin sağlıklı olduğuna emin olun leke her zaman takip edilmesi gereken bir durumdur bence
_aylinykr39 drn5410 onunla aramda olan bağ rahmime çok yakınmış progestan kullanıyorum 2. Gün hala geçmedi kahverengi kana döndü