yokusbebek Kızlar cuma günü muayenede doktorum suyun gelmediği sürece bu rahim ağzı uzunluğuyla erken doğum yapman pek mümkün değil dedi. Bugün belimde ve kasıklarımda regl ağrısı gibi ağrı başladı. Bu doğum sancısı olabilir mi? Bugün 34+6′yız.
boraninannesi_ yokusbebek doğum sancısı ara ara olurmuş canım ebe öyle dedi bana. Aralıklı şekilde geliyorsa doktora gitmeni öneririm. rahim uzunluğun kaç çıkmıştı en son
boraninannesi_ yokusbebek maşallah çok çok iyi🧿🧿 bugün 34+6yız, bizim de salı günü kontrolümüz, geçen salı 20 mm ölçüldü maalesef. İnşallah en azından aynı kalmıştır diyorum🙏🏻
lili19 @yokusbebek Allah sağ salim kavuşmaya nasip etsin❤️bence olursa normal doğum daha iyi ndn istemediniz özel değilse
yokusbebek lili19 Amin inşallah hepimize 🌸♥️ Normal doğumdan korkuyorum biraz o nedenle istemedim. Zaten enfeksiyonum falan da var.