ZCandan Korkulacak birşey değil. Zaten 2’li test tek başına down sendromunu tespit etmez. Sadece bebeğinizin down sendromlu olma ihtimalinin yüzde kaç olduğunu söyler. Risk faktörleri yüksekse size net tespit için başka testler önerirler. Bunları da yaptırıp yaptırmamak sizin tercihiniz. Mesela ben yaptırma taraftarıyım çünkü doğum anında neyle karşılaşacağınızı bilmek ve ona göre kendinizi hazırlamak en iyisi.