Kardelen92 postunuzu yeni gördüm benimde aynı seviyede doğumuma 1 ay var ve çok korkuyorum. Doktorum kan hazırlayıp gireceğiz dedi 100 altına düşerse üniversite hastanesine yönlendirecem doğuma girmeden iğne yapacaklar kan pıhtılaşmasi için dedi ama bilmiyorum. Size ne önerdiler