Hmy12 İyi akşamlar bayanlar. 28. Haftadayiz ve sabahtan beri ara ara alt karnım ağrıyor kasılma var bu durumu yaşayan var mı bebek hareketleri de normal çok değil ama var şükür korkuyorum yine de
Hllozclk Hmy12 benim geçen hafta regli ağrısı gibi ağrım vardı ama kasılma değildi yani ağrıydı sadece normal mi bilemedim
Ysmnpmk Hmy12 sanırım yalancı doğum sancılarını yasiyosunuz daha bugün video izledim 28. Haftadan sonra olabiliyormuş diye ama düzensiz şekilde oluyor takip etmeniz lazım belli bir zaman aralığında düzenli oluyorsa doktora bildirin
Hmy12 Ysmnpmk Bugün kontrole gidecem haftaya randevum vardı bugün gidip baktirayim en iyisi . Yalancı sancı da olabilir dediğiniz gibi