basakc36 34+5 olduk 5 dkkalık zaman farkıyla 😂❤️ kıyafetleri yıkandı ütülendi yerleştirdim ama hastane çantasını henüz hazırlamaya başlamadım. Bir yerden başlasam devamı gelir bir günde biter diyorum kendimi öyle teselli ediyorum şuan. Odası hazır sayılır . Anne yanı almadık bir tane otomatik sallanır beşik aldık sadece yeterli olacak mı bilmiyorum ama olmazsa aynı gün alırız herhalde 🤗 Hediyeliklerini de yavaş yavaş yapıyoruz bu hafta ya da diğer hafta tamamlanmış olur sanırım . Onun dışında evle ilgili hiçbir şey yapmadım bir tek o gözümde büyüyor yaa