Selamlar devlet takipliyim en son geçen pazartesi 38+1 de randevum vardı muayene oldum eğer doğum olmazsa haftaya tekrar gel dedi ama ben en erken randevuyu 39+5 e buldum yaklaşık 2 hafta olacak acaba yarın gitsem nst verir mi , nst için doktor onayı mı gerekiyor yarın en sonki muayenem üzerinden 1 hafta geçmiş olacak bilgisi olan var mı , 9 gün olayı bar ya o tam olarak ne oluyor yani doktor beni yarın tekrar muayene edebilir mi