Esba2019 Kızlar benim idrarım da bakteri çıktı doktorum aksef 500mg antibiyotik verdi bugün onu içtikten 2 saat sonra çok çok fena mide ağrım oldu biraz durduk geçti akşam yine içtim yine oldu ilaç dokundu dedim kendi kendime ama şuanda sabahın altısı ve ben uyuyamıyorum ağrıdan neler yaptık geçmedi ılık süt sıcak tuttuk ama yok geçmiyor var mı başına gelen korkuyorum bebeğim iyidir inşallah 😢😢😢😢
purplemoon Esba2019 mide koruyucuyla almak gerelebilirdi belki bilemiyorumki biraz temiiz hava alin camdan dua edin rahatlamaya calisin kotu bisey dusunmeyin 😕
Melike26 Esba2019 sıcak tuttuk yazmışsın ama karnına ve bele sıcak koymak sakıncalı bilgin olsun. Bazı ilaçlar ağır gelebiliyor doktorunla görüşmelisin belki değiştirir. Geçmiş olsun
Ckyert Daha içmeniz gereken ilaç varsa mide koruyucu kullanın ve yemek arasında alin , bir kaç lokma yiyin ilacı alın arkasından devam edin ağır geliyordur midenize