Merhaba şuan 15 haftalık hamileyim . Bebeğin eşiğinin rahme yakın olmasıyla ara ara az miktarda kanamalar , alt kasık bölgesinde ağrı ve vajina ağrısı yaşıyorum . Doktorum düşük riski olabilceğini dinlenmem gerektiğini bir sıkıntı olmaz ise 20. Hafta gibi eşiğin yukarı çıkacağını söyledi.
Benim gibi bu tarz bir sıkıntı yaşayan oldu mu ? Tecrübeleriniz nelerdir ?
Paylaşırsanız çok sevinirim .