Siz hangisini tercih edersiniz? Bir kaç farkı var sanırım kenyanın üst kısmı komple çıkıp yerine puset takılabiliyor. Yorkta ise üst kısım çıkmadan direkt arabanın içine puset oturtuluyor. Bir de kenyada çift yönlü sürüş olduğu yazılmış ama yorkta yok sanırım bu. Başka farkları var mı bilmiyorum bu arada ikisi arasındaki fiyat farkı yaklaşık 6 bin lira. Sırf sürüş yönü ve direkt pusete dönüşebiliyor olması nedeniyle 6 bin lira daha fazla verip kenya almaya değer mi? Değerli görüşlerinizi bekliyorum.