Ceren1996 Merhaba bat 26 1 hafta kaldı hamilelik belirtisi 1 hafta önceden belli olan var mı ne gibi belirtiler yaşadınız?
Baby_B Ceren1996 Yani degisir canim Ama 3 gün kala falan biraz baslayabilir Adet geciktiginde baslayabilir Benim bu gebeligimde gec döllenme oldugu icin gecikmeden 2 hafta sonra belirtiler basladi Degisir yani
Sevgi3838 Ceren1996 alt karnımda hafif ağrılar oluyordu sürekli kan tahlili vermeden önce bile anladım canım öyle olunca bebek olduğunu.
Kubraylvc Ceren1996 bat 24 açıkcası inanılmaz bel ağrısı ve karın ağrısı var kaşıntım var onun için krem kullanıyorum belkide ona bağlı belirtiler pek umutlanamıyorum 🥹
Hasret18ayaz Ceren1996 bat 24 sadece göğüs ağrısı ve hasassiyeti yaşadım 6 gün kala testte silik çıktı 5 gün kala 26 çıktı beta kanda 
zynp2929fb Baby_B merhaba bnmde yarınla beraber on gün gecikme olucak ama hala göğüs hassasiyetim yok gecikmenin ikinci gününde silik çıkmıştı daha kan vermedim
Busraabtb Baby_B geç döllenme nasıl oluyor. Yani benimde adetim 10 gün geçti. 5 ve 7 gün geçtiğinde idrar testi yaptım negatif çıktı. Korunuyoduk aslında bilmiyorum neden böyle oldu normal de hiç geçmezdi
Baby_B Ceren1996 Gögüs agrisi sisme Mide bulantisi Kusma Halsizlik Yorgunluk Ama dedigim gibi bunlar adetim geciktikten sonraydi.Öncesinde olmadi.
Ceren1996 Sevgi3838 benimde 2 gündür karnım ağrıyor özellikle alt karim bolgemde sabahlari uykumdan öyle uyaniyorum
mrvess zynp2929fb benim de 2 gün gecikmem oldu kaşık ağrısı göz kararması falan var ama hiç hiç göğsümde acı dolgunluk hissetmiyorum . Normalde de dokunamazdım acıdan reflü dönemlerinde . Ben de henüz test yapmadım
Ceren1996 Kubraylvc kasıkta ara ara batmalar oluyor mu seninde bı hareketlenme hissediyorum bazen orda
[silindi] Ceren1996 benimde kasığımda batma oluyor ya hatta bazen sanki bıçak saplanıyor gibi oluyor acı veriyor. 5 gün kaldı bat a . Belirtileri düşünmicem kendimi dinlemek yok dedim ama bu acıtıyor ya normal mi ki
zynp2929fb mrvess benim yorgunluk halsizlik var ama artık belirti aramıyorum gecikince yapıyorum ama göğsümde şişkinlik de yok normal de regli yaklaşınca bile göğsüm siserdi
mrvess zynp2929fb ben idrar testi yapmadan direk kan verdim bu sabah şüphem kalmasın silik çizgi falan diye 😅🙏🏻