28-29dan beri memelerim git gide yumuşuyor kızlar. İlk öğrendiğim haftalardan itibaren taş gibi olmuş, 3 beden büyümüş memeler şu an pörsümeye başladı ve jelibon kıvamına geldi. Sütle ilgili bir durumdur diye düşünüyorum ama mantıken tam tersi daha da dolması, sertleşmesi gerekmiyor mu? Sütüm gelmeyecek diye endişeleniyorum.
Yaşayan var mı?