Normalde ben de 36 sonunda izne çıkıp öyle hazırlıcaktım her şeyini doğum 16 eylüldü ancak başak burcu huyum kurusun oda alışveriş vs işlerini 32de bitirdim 33te kanamam oldu o günden beri yatıyorum ütülerimi babanesi ve babası yaptı bebişimin🙏🏻 hediyeliktir kapı süsü çiko her şeyi ayarlamıştım, yarın 35 oluyoruz şimdilik yatmaya devam her an geleibşie miniğim ❤️ bi bebişim daha olsa en geç 30da her seyi btiriirim