Hasibeeee Sevgili anneler karardız kaldım göğüs ucu kremi için lansinoh, incia ve mustela arasında kaldım en iyisi hangisi sizce tecrübelerinizi paylaşırmısınız
Myrtle Hasibeeee lansinoh almistim. Dogum oncesi ve dogum sonrasi 1 kac gun kullandim. İlk ay gumus kapagi surekli kullandim o daha iyi geldi bana :)
Gulll00 Hasibeeee ilk hamilelikte incia kullanmistim. Cok memnun kaldim. Simdide aldim yine kullaniyorum. Ama digum yapmadm henuz
biranneo_ Hasibeeee mustela kullanıyorum memnunum baya geçirdi yaralarımı ara ara sızlama var da ilk zamana göre daha iyi. 25 gün oldu doğum yapalı