Bebeğinde sıkıntı yoksa kendini üzüp sitrese sokma. Benim beneğim 2800 doğdu 2 aylık kilosu 6 kilo oldu buna fazla dedi. Bebeğim sadece anne sütüyle besledim ve bana dediği şey bu aydan sonra kilo almasın ben napıyım bebeğe evde tur mu atlatıyım acıktığında ağlasın ama ben vermiyim mi anlayacağın bebeğine bak sadece ben öyle yapıyorum. Ezberden birşeyler satmaya çalışıyorlar en iyi sen kendini ve bebeğini faha iyi bilirsin