Kızlar yarın doktor kontrolüm var ve 37. Haftama giriyorum 35 haftalıkken gittiğimde bebeğimin kilosunun düşük olduğunu söylemişti doktorum bebeğe kilo aldıracak şeyler tüketmeye dikkat ettim inşallah düzelmiştir nstye gireceğim umarım iyi geçer bir de bu haftada çatı muayenesi yapılıyormuş ama doktorum yapacağını söylemedi acaba bakar mı siz kaç haftalık oldunuz nasıl geçiyor günleriniz 🌸