kalorisizpatates böyle bir şey olması için bütün vücudun dengelerinin bozulmuş olması ve sizin regl sırasında veya öncesinde de ayrıca yumurtlamış olmanız gerekir. Bazen ayda iki kere yumurtlanabilirmis. Ben reglin 5-6. Günü döllenmistim bir keresinde kimyasal gebelik gibi 4. Haftada düştü.
Öyle oldugunu bilmemin tek sebebi de reglim 4 gün dürmüştü 5. Gün sabaha karsı birliktelik olmustu ve sabah da yurtdısındaki evime gitmistim. Ben poli kistiğim ne zaman yumurtladıgım belli oolmaz ama sizin düzenliyse normalde, su an absürt bi dönemde yumurtlamıs olsanız bile hormonlar cok bozuldugu içindir diye düsünüyorum. Neyse teste devam edin bakarsınız mucize gibi gelir