Mlkkkdlny Kızlar saçma gelebilir ama 39+2yim ne sancı ne açılma hiçbirşey yok. Doğum yapıcam hastane buraya yakın diye 2 hafta önce annemlere geldim tık yok. ama artık çok bunaldım evimi özledim düzenimi özledim engelli gibiyim artık doğurmak istiyorum nefesim daralıyor. Hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum bebek baş geliş duruyor. Bir sıkıntı yok çok şükür ama ben ne yaparsam en azından kanala girse nişanım suyum gelse…. Her ağrıda sancım var diye heyecanlanıyorum aslında tuvalet çıkıyor 😂 doğurmak için neler yaptınız
Kittennn Mlkkkdlny 39+0 ben de aynı durumdayım inanın ki artık imdat diye bağırmak istiyorum, yatsam yatamıyorum otursam oturamıyorum, aldığım nefes asla yetmiyor bi de 10 kilo falan aldım çok fazla kilo da almadım ama artık daral geldi yarın nst için gideceğim hastaneye bakalım ne olacak ne diyecekler
Eda1254 Mlkkkdlny bende öyleyim yine sizde ağrı yok ben ağrıdan ölüyorum resmen ağladığımi biliyorum hareket edemedigimi ama sonrasında hafifleyince doğum ağrısı değil diyorum çünkü arabalar işkence benim için daha kötü oluyorum hastane çok yakın sayılmaz gidip boşu boşuna uğraşıp dönmek istemiyorum ama agridanda iflahim kesildi zor hareket ediyorum artik
Nurellaaaaaaa1212 Mlkkkdlny eşin yanındaysa afedersin ilişki canım. Ama spermin içine gelmesi lazım. 42+3 de doktorumun artık dayanamayıp verdiği tavsiye sonucu gecesinde sancım geldi. Cok net tutan bi yöntem arkadaslarımda da böyle oldu
Mlkkkdlny Kittennn benim de yarın randevum var. Ve aynen aldığım nefes yetmiyor derin derin ard arda nefes alıyorum ama bu yetmemenin psikolojik olduğunu düşünmeye başladım. Sadece boş boş karnım sertleşip geri salınıyor 30 dakikada bir falan baska hiç birsey yok…
Mlkkkdlny Kittennn ve ben de 10 kilo aldım 😂 aynı zaman doğururmuşuz bir de 👍🏻 bebeğin cinsiyeti nedir? En son ne zaman gittiniz
Kittennn Mlkkkdlny 😁😁 kızım olacak inşallah en son geçen pazartesi gittim 38+1 di, ay sağlıkla gelsinler biran önce yaaa
berf97 Bende de durumlar aynı 39+2 herrr şeyi yapıyorum ama yalancı sancı bile yok ya da ben anlamıyorum bilmiyorum. Daral geldi artık 🙄
Mlkkkdlny berf97 ayy ben de fenalaştımmm sadece yuvarlanıyorum sosyal hayatım bitti sıkıldımm doğurayım da birşeylerle uğraşayım istiyorum 😂
LinamAsyam Sema3425 yerleri elle silmek işe yarar mı ben bilmeden bir iki kez sildim agrıdan duramadım son hafta hergün sileceğim 😂
cihans 39+2. Benim de nst de 10 dk’da bir sancı çıkıyor fakat ağrı olarak hissetmiyorum, açılmam da yok. Egzersiz yapıyorum bebek kanala girmemiş henüz, bugün baktı, ben de 10 kg aldım. Yoruldum ama artık doğsun istiyorum…
Mlkkkdlny cihans zaten hamileyim/hamilesin diye hiçbir plan yapamıyorsun. Bana araba bile kullandırmadıkları için yalnız kalamıyorum. Gidip bir yerde çay kahve bile içirmiyorlar doğurursun diye 😂 zaten giyebileceğim 1-2 elbisem var başka birsey olmuyor. Bütün gece tuvalete kalk geri yat. Eşimle de aramı bozdum canım sıkılıyor 😂😂 gerçekten engelli gibiyim yani aşırı sıkıldım
cihans Mlkkkdlny bir yandan çok endişeli ve heyecanlıyız günler yaklaştıkça bir yandan da süreç cidden yorucuymuş farkına varıyoruz. Böyle söyleyince annem dahil kızım neden öyle diyorsun bak Allah nasip etti ne güzel senin yerinde olmak isteyen niceleri var vs söylüyor. 😅 Ben isyan etmiyorum ki duygularımı paylaşmaya çalışıyorum sadece anlamıyorlar :(
Harikuladeee Alın benden de o kadar 38+4 hafta ve gelsin diye her gün ananas hurma yürüyüş pilates topunda zıplama ahududu çayı .. darlandım bunaldım , gece bel ağrısı ve karında adet ağrım oluyor gündüz de bi kaç kez yokluyor bi heves sonra gidiyor hele vajinal baskı aman Allahım bıçak saplanıyor her dkka lavabodayımmm artık doğurmayacağıma inanmış gibiyim vız geliyor tırıs gidiyor😖
cihans Harikuladeee güzellikle gelir inşallah az daha sabır 🐣 ekmek elden su gölden hesabı bizden ayrılmak istemiyor bebişler 😂
Mlkkkdlny cihans bir de her gün mesaj atıp doğurdun mu doğurdun mu diye soranlar var işte doğurmuyorum yani sanki hiç doğurmayacakmışım gibi Allahım 42 haftayı falan düşünemiyorum yarın kontrolde doktora ahlaksız tekliflerde bulunup fitil suni sancı bişeyler istiycem 😂
Harikuladeee cihans aminnn hepimizin inşallahhh sabır çekiyorum ben de ,,, kendi kendime konusmak da cabası 😖