Merhaba,
Geçenlerde hastayım yazmıştım arkadaşlar saolsun ateş tehlikeli dediler bende hemen doktoruma yazdım parol iç 38.5 tan sonra hastaneye gelirsin dedi tamam dedim parol içtim dinlendim geçti gibi oldu ama asla yerimden kalkacak halim yok bugün oğlum istedi biraz dolaşayım dedim bayılıyordum ve asla tat ya da koku almıyorum eşime gidelim doktora dedim ateşin varsa gel dedi diyor ateşim de 38:5 üstüne çıkmadı ne yapsam bilemedim 4 gündür hiç bir iş yapmadım yapamadım şimdi de öksürük başladı sizler nasıl atlattınız