Fatmanur12345 7de artık duyulması gerekir, vajinal bakılır en kötü. Ancak ben 7de kalp atışı duymayıp sonradan duyan da okudum çok. Doktorlar anlıyor zaten, kese kocaman olmuş, ultrasonda her şey çok net ama kalp atışı yok. O zaman diyorlar bir sıkıntı var diye. Ama bazen ultrason kesenin yeri/boyutu/şekli dolayısıyla görüntüyü tam yakalayamıyor. O zaman da doktorlar söylüyor, biraz daha bekleyelim diye. Herkesin 7. Haftası birbiriyle bir değil. Bazısı geriden geliyor bazısı ileriden gidiyor. En önemlisi doktor görüşü ama tek doktor görüşü de değil. Bazı doktorlar göremiyor makinesi kötü oluyor vs. Çok değişken var🙏🏻 ama gebeliklerin büyük çoğunluğunda kalp atışı duyulur ve genelik sağlıkla ilerler, istatistiki olarak sizin de büyük ihtimalle sağlıklı bir gebeliğiniz olacak zaten inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻