Arkadaşlarrr , 9+2 yim . Ara sıra mide bulantım oluyor ama kusmuyorum. Yani gayet ıyiyim denebilir. Bir teori dolanıyorr . Bulantılar az olursa erkek . Cok olursa kusmalar bulantılar vs o zaman kız bebektir deniyor. Ve bunu soyleyenlerin hepsı yaşayarak onaylamış . Sizler de bi yazınnn cinsiyetı bellı olan anneler🥰 bu teoriyi doğruluyor musunuzzz